09 March 2010

Hello Kitty World

Today i'm gonna show you guys what is inside my Bibi's car~
Unbelieveble,Full of Hello Kitty^^
Haha~~He know i love Kitty so he put it all with Kitty:)Wow,Thx Bibi...
But dont you feel uncomfortable with all that???






I remeber Bibi told me this:
Bibi:宝贝,现在我整车都是猫了。。。
Me:比,你不觉得尴尬吗?
Bibi:怎么说呢?
Me:你的车外面那么有型,里面却都是粉红色的猫。。。
Bibi:我宝贝喜欢就好了,而且我的车只载你一个女的。
Me:你真的只会载我一个吗?
Bibi:还有一个我会:)
Me:谁?!@!
Bibi:我妈妈,哈哈

The next day,i had to go for training so i tell him:
Me:比,明天我会带走一个猫。
Bibi:你真的要把猫猫带走?
Me:是哦,因为我怕我去到那里睡不着。。。
Bibi:我会想念你的,贝

Babe, I LOVE you and i'll missing you, i swear~